Translate

joi, 2 aprilie 2015

Afirmatii pentru diverse trebuinte:

Sa incepem ziua cu afirmatii pozitive:

Buna dimineata, viata! Buna dimineata, Soare!

Doamne, transforma in bine, tot ceea ce trebuie sa mi se intample astazi!

Rasa-i Soare, pe fata mea, in viata mea, in casa mea, in familia mea, in neamul meu in destinul meu. - este si o formula de protectie f puternica.

Tata Ceresc, familia mea, este familia Ta, ai grija Doamne de ea.

Cand bem apa rostim urmatoarea afirmatie:

"Confer acestei ape calitati tamaduitoare pentru toate bolile de care sufar/suferim"

Acest pahar cu "...." (numele lichidului pe care il contine: cola, fanta, etc) este bun pentru mine. Facem semnul crucii deasupra lui, si apoi semnul infinitului, si astfel schimbam vibratia si energia respectivului lichid transformand-o intr-o substanta benefica, prin schimbarea si ridicarea vibratiei.

Pentru mancare, cand gatim sau inaine de a manca dintr-o mancare pe care nu am preparat-o noi, vom utiliza formula:

"Confer acestei mancari calitati tamaduitoare pentru bolile pe care le au toti cei care vor manca din ea".

Inainte de a manca, pentru a ne detasa de eventualele atitudini si vibratii ale lacomiei, vom rosti urmatoarele:

 "Tata Ceresc si Suprem, primeste aceasta hrana si sfinteste-o.
Eu o folosesc pentru mentinerea templului Tau Sfant, spiritualizeaz-o.
Spiritul meu, se adreseaza Spiritului Universal, care esti Tu.
Tu, esti intreaga floare, intreaga viata si intreaga iubire.
Impregneaza-ne sufletul cu parfumul prezentei Tale, Amin."

De mai multe ori pe zi, si in special cand sunem bolnavi, sa rostim urmatoarele:

"Doamne, Tata, care m-ai creat! Iubirea este fericirea suprema si sensul vietii mele. Si toata fericirea pamanteasca pe care o am si o voi avea, pentru mine si pentru urmasii mei, va fi un mijloc pentru a inmulti iubirea pentru Tine. Si tot ce s-a intamplat si se va intampla, il accept ca pe ceva dat de Tine si sufletul meu accepta totul cu iubire!"

Pentru ridicarea vibrationala:

Imi cer iertare pentru greselile facute, stiute si nestiute, facute cu gandul, cu fapta, cu cuvantul, ori cu voia sau fara voia mea. Te binecuvantez si te eliberez.
Esti liber, sunt liber!- putem tine in tot acest timp palmele la piept, ca pentru rugaciune.

Aceasta afirmatie o putem rosti si fata de organele noastre interne, glande, ori intregului corp, caruia ii cerem iertare si apoi sa promitem sa nu mai gresim. Daca alegem sa aducem organele interne in fata noastra, le multumim si le lasam sa plece pe fiecare la locul sau.

Inainte de a incepe sa facem o activitate, indiferent ce, este bine sa utilizam afirmatia:

Doamne Dumnezeule Tata Ceresc, tie iti chin roadele acestei activitati (vom numi activitatea pe care urmeaza sa o desfasuram:sa gatim, sa conducem, sa scrie,...etc.), Te implor plina de umilinta primeste-mi roadele acestei activitati in totalitate si neconditionat. Amin.

                                  sau

Tot ceea ce fac, fac spre binele meu superior, si binele superior, al nostru, al tuturor. Asa sa fie si asa este. Amin.

Inainte de a ne culca

ne uitam in oglinda, si dam dispozitie ferma subconstientului, dupa care ne vom culca, fara a ne mai uita la televizor:
"Subconstientule, toate problemele pe care le-am avut azi de rezolvat si nu le-am putut rezolva, din motive bine stiute de tine, ti le trasfer tie, astfel ca pana maine dimineata sa-mi aduci solutiile cele mai bune de rezolvare a lor".

     Acum eu intru in vis.- pentru a avea vise constiente.

"Eu intru in gradina infinita si eterna a misterelor.
Spiritul meu este in comuniune cu Tatal Ceresc.
Corpul meu ramane in comuniune cu Mama Pamant.
Inima mea este in armonie cu tot ce exista!"





Niciun comentariu: