Translate

vineri, 3 aprilie 2015

Rugaciune

Doamne, daruieste-mi sa primesc cu liniste sufleteasca tot ce-mi va aduce ziua de azi.
Invredniceste-ma sa ma daruiesc intru totul Sfintei Voii Tale.
In tot ceasul astazi, povatuieste-ma si in toate ma sprijineste.
Oricare ar fi vestile pe care le voi primi in timpul zilei, inavata-ma sa le primesc cu sufletul linistit si intarit in credinta ca peste toate este Sfanta Voia Ta.
In toate faptele si cuvintele Tu calauzeste-mi simturile, in toate intamplarile neasteptate nu ma lasa sa uit ca totul vine de la Tine.
Invata-ma sa fiu deschis si intelept cu fiecare dintre membrii familiei mele duhovnicesti, pe nimeni amarand, pe nimeni intristand.
Doamne da-mi putere sa port osteneala zilei de astazi si toate intamplarile din vremea ei.
Calauzeste-mi voia si invata-ma sa ma rog , sa nadajduiesc, sa cred, sa iubesc, sa rabd si sa iert. Amin

Niciun comentariu: