Translate

sâmbătă, 4 aprilie 2015

Inuitie Divina sau Directive

- Pe orice drum esti, daruieste-te neconditionat in mainile lui Dumnezeu si apoi vei vedea ca El iti va conduce pasii.

-Apropie-te cu dragoste de Dumnezeu si El se va apropia imediat de tine.

-Spirit Infinit al lui Dumnezeu arata-mi drumul si ajuta-ma sa cunosc ce este acum de facut pentru mine.

-Spirit Infinit a lui Dumnezeu, deschide, te implor, drumul pentru ajutorul meu imediat, fa ca tot ce este al meu prin drept divin sa ajunga la mine acum intr-o mare avalansa de abundenta, da-mi te implor o indrumare precisa, ajuta-ma sa cunosc daca exista ceva de facut pentru mine.

-Cer ajutorul de la Dumnezeu pentru o indrumare justa si precisa.

Implor pe Dumnezeu sa fiu totdeauna sub inspiratia Sa directa si astfel sa iau repede deciziile cele mai drepte.

-Orice profetie falsa trebuie sa fie anihilata imediat, orice plan pe care Tatal meu din ceruri (Dumnezeu) nu l-a planuit pentru mine trebuie sa dispara imediat. Ideea divina ca numai adevarul triumfa si este durabil, trebuie sa se realizeze chiar acum!

-Vreau ceea ce-mi va fi dat prin vointa atotputernica a lui Dumnezeu.

(Sugestii Subliminale Benefice-extrase din "Jocul divin al vietii")

Niciun comentariu: